Voorbeelden
Clear Channel
Clear Channel wilde een nieuwe manier om hun ontwerpconcepten voor Chicago Airports te tonen. Zij zochten naar een opvallende, maar elegante, geïntegreerde, uitgebreide, interactieve, informatieve en onderhoudende manier. Door het gebruik van onze nieuwe zeven inch schermen met hun prachtige video van het bedrijf toonde Clear Channel zijn aanpak aan Chicago Airports.
Kia
Kia maakte gebruik van TV in a Card voor de lancering van de gloednieuwe Quoris. In de kaart was een filmpje te zien over de technische en bijzondere kenmerken van de nieuwe auto.
Selfridges Christmas TV Commercial
Selfridges gebruikte TV in een kaart om hun televisiecommercial voor de kerst te presenteren aan de pers.
Selfridges Stafff Awards
Selfridges maakte nogmaals gebruik van TV in a Card voor persoonlijke kaarten voor medewerkers.
Pfizer
Pfizer gebruikte een TV in a Card brochure met 16 pagina’s om mensen te informeren over een conferentie waarbij zij niet aanwezig konden zijn.
Bentley
Bentley gebruikte TV in a Card in het kader van de lancering van de krachtige nieuwe GT Continental, 's werelds snelste vierpersoons cabriolet. De TV in a Card maakte deel uit van de pers lancering.
Promethean
Promethean gebruikte TV in a Card om hun producten uit te leggen via videomateriaal van scholen die hun producten gebruiken.
Xerox
Xerox heeft gebruik gemaakt van onze kaarten voor productlanceringen, uitnodigingen, evenementen en giveaways.
Flickr
Om de lancering van de nieuwe Flickr applicatie voor de iPhone te vieren, die het bedrijf samen met de wereldberoemde iPhoneographer Richard Gray ontwierp, maakte Flickr een brochure met TV in a Card om mensen te inspireren Flickr te gebruiken.
Intercontinental Hotels
InterContinental Hotels Group heeft meer dan 4500 hotels in 100 landen over de hele wereld. De hotelgroep maakt gebruik van TV in a Card om de producten en diensten van het hotel te promoten.
Reactive lenses
Reactive lenses wilde zijn lenzen in heel Europa actief promoten en besloot dat TV in a Card de manier is voor promotie. De kaarten zijn naar het Verenigd Koninkrijk, Ierland, Frankrijk, Italië, Spanje, Rusland en Turkije gestuurd en hebben bewezen een succes te zijn.
Accenture
Accenture had een geweldig jaar met EMC dat ze hun waardering wilde tonen op een dynamische en opvallende manier. TV in a Card creëerde een zeven inch scherm met een kerst boodschap - een prachtig bewerkte video die de belangrijkste verwezenlijkingen van het partnerschap toont en vooruit kijkt naar de toekomstige samenwerkingen.